王朝清雞湯食譜 – 螞蟻上樹

今次同大家介紹螞蟻上樹,呢道開胃好餸飯嘅川菜,其實即係粉絲肉碎!做法簡單,只要加入王朝無激素慢熬清雞湯代替清水,就可以省卻複雜厚重嘅調味料,而粉絲肉碎吸晒啲湯汁,單吃或送飯同樣惹味!

查看更多 >>

王朝清雞湯食譜 – 煙肉薯仔粟米南瓜湯

今個禮拜就同大家介紹返應節嘅清雞湯食譜啦!呢款 #煙肉薯仔粟米南瓜湯,好味又營養豐富,唔使添加其他調味,所有味道都來自食物本身,就連雞湯都係用無激素雞慢熬而成,大家食得安心又開心!而且南瓜湯裡面有薯仔粟米可增加飽肚感,配多士或麵包,簡簡單單已經係一餐喇!

查看更多 >>

王朝清雞湯食譜 – 帶子豆腐羹

最近天氣涼涼地,如果飲返碗帶子豆腐羹暖身就最好不過!豆腐係一年四季都適合食用嘅食材,除咗煎炒煮炸外,搭配海鮮煮成湯羹都相當唔錯㗎!做法非常簡單,只要將帶子、栗米、香菇及甘筍等新鮮食材,加入王朝無激素慢熬清雞湯,就可以輕鬆烹煮出帶子豆腐羹 !豆腐嫰滑之餘,湯羹都口感豐富而且非常鮮味!

查看更多 >>

王朝清雞湯食譜 – 韓國人蔘雞湯

終於有得去旅行喇!但係機票酒店真係話book就book到咩!不如試下自己炮製滋補又暖胃嘅人蔘雞湯啦! #韓國人蔘雞湯 ,聽起來繁複,但做起來其實唔難,只要喺雞腹中釀入以下材料,準備一個湯鍋同 #王朝無激素慢熬清雞湯,唔使複雜嘅烹調技巧,係屋企都感受到韓國風味!

查看更多 >>

王朝清雞湯食譜 – 千層菜豬肉鍋

大家睇完飯戲攻心,係咪想好似王菀之咁係屋企都可以輕鬆炮製出 #千層菜豬肉鍋 呢!只要將菜及豬肉片一層層疊好,就好似花朵一樣咁靚,製作過程感覺療癒,加入王朝清雞湯煮10分鐘就搞掂,就算係烹飪新手都可以煮到鮮味健康菜式!

查看更多 >>
Scroll to Top